Neuromarketing to więcej niż marketing – 17.11

Tak jak rozmawialiśmy nastała era mamy relacji i emocji. Nauka dowiodła, że człowiek mimo iż Homo Sapiens, to jednak przede wszystkim czuje, potem dokonuje, a potem używa całego swojego rozumu i inteligencji, aby wytłumaczyć sobie i innym co zrobił J. 95% naszych decyzji podejmujemy poza naszą świadomością.

Więc jak dowiedzieć się co naszym klientom i konsumentom w duszy gra? Jak sprawdzić, czy to co deklarują jest naprawdę tym o czym myślą?

Do odkrywania prawdziwych emocji i intencji stosujemy nowoczesne metody biometryczne. Metoda BIOCODE, to klasyczna ankieta wzmocniona pomiarem czasu reakcji – co gwarantuje nam wiedzę nie tylko o deklaracjach osób odpowiadających na pytania, ale także czy te deklaracje są naprawdę w ich głowach. Metoda ta odkrywa rzeczywiste intencje i postawy.

Druga metoda BIONAVI pozwala testować wszystko co wzbudza emocje w człowieku – obraz statyczny i ruchomy pisma, zapachy, dźwięki, smaki… Dzięki temu jesteśmy w stanie powiedzieć co do sekundy, co do wyrazu, jak badany obiekt wpływa na osoby, na których nam zależy.

Brzmi jak science fiction? Świat już to robi i to w bardzo zaawansowanym zakresie. Nasze technologie licencjonuje 116 firm badawczych w 40 krajach, w tym w Japonii.

To, w czym obecnie wspieramy firmy to między innymi:

– sprawdzamy prawdziwy poziom satysfakcji i oczekiwań klientów, czego naprawdę oczekują od produktów, ofert (kiedy jedynie komplementują, ale w to nie wierzą), jakie są drivery i blokery – co ich zachęca, a co powstrzymuje od korzystania, czy są zadowoleni z obsługi

– odkrywamy rzeczywisty wizerunek marki, jakie są niszowe wartości, niewykorzystane w komunikacji, gdzie są pięty achillesowe konkurencji, które obszary są niezagospodarowane a warto wykorzystać je w celu budowania przewagi rynkowej,

– pokazujemy jak wzbudzić emocje w komunikacji i przełożyć je na faktyczne działania klientów, sprawdzamy czy koncept reklamy ma potencjał, jak skutecznie pokazać benefity produktu/oferty, jak pobudzić ludzi do zakupu na skutek reklamy/promocjiokreślamy jaki wpływ reklama/promocja ma na kluczowe wartości marki,

– sprawdzamy prawdziwy poziom satysfakcji i oczekiwań pracowników, poziom utożsamiania się z wartościami pracodawcy,

– sprawdzamy cechy skutecznego sprzedawcy i sugerujemy co zrobić, aby były osiągnięte przez innych sprzedawców,

– weryfikujemy dlaczego dany produkt nie znajduje popytu.

Przykłady praktyczne na neurohm.pl